Industria textilelor a pierdut in ultimi ani aproximativ 700,000 de lucratori, ajungand in anul 2010 la aproximativ 300,000 de angajati. Brandurile romanesti, nu numai ca practic nu exista si nu vand pe pietele internationale, dar au o prezenta redusa si in Romania. Intr-un mall, din 60 de firme de imbracaminte, cel mult 5-6 sunt romanesti.
Piata europeana de textile a insumat aproximativ 308 miliarde Euro in 2008 (Forumul "Romania 2010 Consumer Goods Industry," Bucuresti, 18 martie 2010). Reprezentanti de profil din Germania spun ca este mai greu sa faci distributie si astfel sa vinzi, decat sa produci.
Asadar, cum putem crea cat mai multe branduri romanesti de textile, care sa concureze cu succes brandurile straine si sa vanda nu numai in Romania, dar si in intreaga lume? Cum putem ajuta brandurile romanesti deja cunoscute in Romania, sa desfaca pe pietele internationale, cu succes?
De ce avem nevoie de toate aceste informatii? Datele pe care le colectam prin acest formular de identificare a solutiei sunt importante pentru a genera mai multa forta procesului de participare si pentru a avea sanse mai mari sa generam probleme rezolvate:
Acest site a fost realizat cu sprijinul Uniunii Europene. Continutul acestuia reprezinta responsabilitatea exclusiva a Centrului de Dezvoltare SMART si in niciun caz nu poate reflecta opiniile Uniunii Europene.