Proiectul Primariei Generala a Capitalei de a creea o parcare subterana in Piata Charles de Gaulle este un pericol pentru dezvolatrea zonei deoarece nu tine seama de planul actualizat al cladirilor construite dupa 1990, planul afectand atat cladirile cat si perdeaua de brazi seculari de pe margine. Totodata acest proiect nu ar face decat sa declaseze cartierul cu cel mai inatlt standing din Bucuresti, dupa modelul halelor din Paris.
In primul rand pasajul este facut pe directia gresita.Traficul mare este pe directia prezan-aviatorilor sau prezan-dorobantilor.Directia aleasa este una fortata de existenta metroului.Tot din cauza metroului se vor face intrarile/iesirile in pasaj pe bretelele/strazile laterale ale Bd Aviatorilor. Aici este insa marea problema. Aceste strazi laterale sunt pt acces catre casele de la bulevard si catre interiorul cartierelor.Un psaj este pt tranzit ,deci logic ar fi fost sa fie pe axul central(6 benzi,3 pe sens)-dar existenta metroului impiedica acest lucru.
Proprietatile de la bulevard sunt vile de patrimoniu-institutii, resedinte ale unor oameni instariti, iar blocurile si cladirile de birouri sunt de asemenea unele exclusiviste. Pasajul va aduce mii de masini/ora la cativa metri de aceste proprietati foarte deosbite. Frumusetea bd este tocmai retragerea mare a imobilelor de la bulevard, de zgomot, iar acest pasaj aduce toate acestea la nasul celor ce stau/lucreaza acolo. De asemenea, din render-uri pt realizarea intrarilor cred ca constructorul vrea sa taie foarte multi copaci din aliniamentele (arborii batrani-care dau acestei zone o prestanta si frumusete.
De ce avem nevoie de toate aceste informatii? Datele pe care le colectam prin acest formular de identificare a solutiei sunt importante pentru a genera mai multa forta procesului de participare si pentru a avea sanse mai mari sa generam probleme rezolvate:
Acest site a fost realizat cu sprijinul Uniunii Europene. Continutul acestuia reprezinta responsabilitatea exclusiva a Centrului de Dezvoltare SMART si in niciun caz nu poate reflecta opiniile Uniunii Europene.